Retour en annuleringsbeleid

Retour- en annuleringsbeleid

Niet tevreden over je bestelling?
We horen graag hoe we ons kunnen verbeteren!

Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren, mits ongebruikt, of ons een foto sturen waaruit blijkt dat het product defect is. We beoordelen de foto en in de meeste gevallen kunnen we het probleem oplossen zonder een terugbetaling. We zorgen ervoor dat je geld binnen vijf werkdagen wordt teruggestort na ontvangst van je retourzending, of we bevestigen de foto via onze klantenservice.

Belangrijk: schoonheidsproducten en artikelen gekocht met korting of tijdens acties kunnen niet worden geretourneerd.


Retourneren per post

Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling om een product om te ruilen voor een andere maat/kleur of om een terugbetaling aan te vragen, mits het pakket bij een afhaalpunt in de buurt is afgeleverd.

1. CONTACTEER info@puurly.nl

Neem eerst contact met ons op via e-mail om het retouradres op te vragen. Omdat we verschillende distributiecentra hebben, moeten we vaststellen vanuit welk centrum jouw pakket is verzonden, op basis van de reden van retour.

2. VOEG EEN NOTITIE TOE

Verpak het product zo goed mogelijk in de originele verpakking en voeg een notitie toe met je ordernummer. Jij bent als afzender verantwoordelijk voor de retourzending. Vraag daarom altijd een track & trace-code aan bij DHL wanneer je het pakket retourneert.
Stuur ons na verzending een e-mail via info@puurly.nl als je een terugbetaling of een andere maat/kleur wenst.

Let op: ons hoofdkantoor is gevestigd in China. Houd er rekening mee dat je je retour naar onze leverancier (gevestigd in Azië) moet sturen.

3. VERZENDING

Breng het pakket naar het dichtstbijzijnde postpunt of afhaalpunt en verstuur het naar het opgegeven retouradres.
Zodra het product ons magazijn heeft bereikt, zorgen wij zo snel mogelijk voor een omruiling of terugbetaling.


Bestelling annuleren

Wil je je bestelling annuleren? Neem dan direct contact met ons op via info@puurly.nl. Als je je bestelling binnen 24 uur annuleert, ontvang je zonder voorwaarden je geld terug. Is de bestelling al onderweg? Dan dien je het product eerst te retourneren.


Verzendkosten

De klant is zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van retourzendingen. Deze kosten worden niet vergoed. Indien je een terugbetaling ontvangt, worden de verzendkosten afgetrokken van het totale bedrag.

De levertijd van een omgeruild product hangt af van je locatie.

Wij adviseren altijd om een verzendmethode met tracking of verzendverzekering te gebruiken!